Obchodné podmienky

Informácie o cenách

 

Každý apartmán má svoj vlastný cenník služieb, ktoré nie sú zahrnuté v cene ubytovania. Ceny si určuje majiteľ – vlastník apartmánu podľa vlastnej cenovej politiky a uváženia.
Možnosti platby rezervačného poplatku:
– Bankovým prevodom
– Kryptomenou
– PayPal

Pobytový miestny poplatok a príp. ostatné poplatky, napr. prihlasovacie poplatky, sú zahrnuté v cene, ak nie je uvedené inak (v niektorých objektoch sa dodatočne k cene ráta pobytová taxa pretože tak im to určuje legislatíva RH). 

Povinný príplatok pri rezervácii na pobytovú taxu:  / 1,80 € osoba / deň (dospelí).
Deti od 12 do 18 rokov platia 50% zo sumy turistickej dane.
Deti do 12 rokov turistickú daň neplatia.
(Turistická daň je definovaná zákonom o turistickej dani. Vyhradzujeme si právo na jej zmenu v prípade zmeny zákona.)

– ubytovanie z ponuky portálu ZAŽI VIR vypočítáva taxu a príplatky nasledovne: 

 

Cena zahŕňa  /  v cene za apartmán je zahrnuté

prenájom apartmánu na počet nocí, spotreba vody, elektriky, posteľné prádlo, utierky do kuchyne

 

Cena nezahŕňa   /  povinné príplatky

Dôležité upozornenie – v cenovej ponuke budete presne oboznámení, ktoré apartmány – objekty majú tieto príplatky

 upratovanie: 70 € , pranie20 € , prípadne služba check in/out 10 € , niektoré väčšie apartmány majú vyššie poplatky od  130 €

pobytová taxa:

7 nocí –  30 €

10 nocí – 40 €

10 – 14 nocí  – 60 €

vratná kaucia: 100 € / apt.  ak ide o vilu s bazénom tam sú určené kaucie od 300 do 600 €, tak ako si určil majiteľ objektu

detská postieľka: 15 – 30 € / turnus / os. do nedovŕšených 2 rokov (je potrebné vopred overiť )* tento poplatok si vyberá priamo majiteľ

pobyt so psom: 100 € / TURNUS malá rasa   a  150€ / TURNUS väčšia rasa

 

Poplatok mimoriadne upratovanie je 20 Euro na apartmán, kde nie je povinní príplatok za upratovanie. Túto sumu Vám vyúčtuje majiteľ apartmánu, prípadne služba pre hostí v prípade, ak zanecháte apartmán v neporiadku. (majiteľ alebo jeho zástupca má právo si túto sumu odrátať aj z vratnej kaucie pre prípad škody)

  

Dôležitá informácia k pobytu s deťmi:
Jedno dieťa mladšie ako 2 rok má pobyt bezplatný (na jednu obývaciu jednotku), bez nároku na vlastnú posteľ.
Uveďte prosím i napriek tomu toto dieťa pri zúčtovaní ceny (v niektorých apartmánoch je potrebné si doniesť vlastnú cestovnú postieľku pre dieťa, ak viete o tejto skutočnosti, je ju nutné uviesť pri objednávke ubytovania).

Ak je v ponuke niektorá z nasledovných možností a vy ju využívate, musíte ju zaplatiť na mieste napr.: garáž, kúrenie, prenosné klimatizačné zariadenie, kotvište pre člny a vodné skútre, atď.

Konečnú cenu dohodujeme individuálne, cez email, všetko záleží koľko je osôb v jednom apartmáne a aký dlhý pobyt plánujete. Na váš podnet spracujeme do 48 hodín cenovú ponuku. Toto neplatí na first moment ani na last minute ponuky alebo ponuky cez Vianoce, Veľkú noc a iné sviatky.

Ak je viac osôb v apartmáne ako 4, rátajte s dodatočným poplatkom za osobu. Nie je možné, ak ste si dohodli rezerváciu a ubytovanie pre 4 osoby aby ste na pobyt – ubytovanie v deň príchodu prišli viacerí. V takomto prípade má právo majiteľ aby vám v čase vašej rezervácie ubytovanie odmietol.

Ideálna kapacita apartmánu je pre 4 osoby a jedno dieťa v postieľke viď. vybavenie a veľkosť a maximálna kapacita apartmánu, ktorú nesmieme presiahnuť a musíme sa toho pridržiavať.

Osoba uvedená ako ako plus 1 je myslená osoba ako dieťa vo veku do 12 rokov. (11,9)  

 

Parkovanie:
Pre hostí apartmánov je zabezpečené miesto na parkovanie. Pre každý apartmán jedno miesto. Ak nie je toto miesto vyznačené, prosíme Vás aby ste boli ohľaduplný k ostatným hosťom, ktorí sa nachádzajú v apartmánoch. Ubytovania, ktoré sú v ponuke zazivir majú v cene parking pri objekte zahrnutý v cene ubytovania. Iba v prípade ak prídete na viac ako jednom aute (túto skutočnosť treba oznámiť vopred) je možné, že k dispozícii budete mať iba jedno parking miesto na jednu ubytovaciu jednotku. Taktiež žiadame hostí, aby brali do úvahy, že veľkosť parkovacieho miesta je predpokladaná na veľkosť osobného auta a nie mikrobusa ani dodávky. Preto je nutné nám túto skutočnosť oznámiť vopred, aby sme Vás prípadne usmernili, kde viete svoj nadrozmerný automobil bezpečne zaparkovať.

Petfriendly:
Poskytujeme aj možnosť vziať si so sebou domáceho miláčika – prosím ale, aby ste dbali na čistotu – a pozbierali po ňom pri venčení a odhodili – exkrementi. Cena za psíka, mačičku, andulku alebo iné je stanovená na celú dĺžku pobytu, alebo deň, v zmysle vzájomnej dohody a cenníka apartmánu.
V prípade, že máte na svojej dovolenke počas pobytu v apartmáne povoleného psíka, na žiadosť majiteľov upozorňujeme, že venčenie je mimo objektu, je zakázané venčiť v záhrade a dvore objektu a tiež pes za žiadnych okolnosti nesmie ostávať na ubytovaní (apartmáne/štúdiu) sám a bez dozoru.

 

Cena ubytovania je formulovaná ako cena celkom za vami vybraný termín a počet osôb. Z tejto ceny celkom sa platí určitá časť alebo % vopred na účet a zvyšná suma sa dopláca v hotovosti v deň príchodu na miesto ubytovania. Mena na platenie je EURO. Po úhrade časti z celkovej ceny ubytovania vám zasielame ubytovací poukaz. Na poukaze je uvedené meno kto ubytovanie objednával, deň nástupu, deň odchodu, suma k úhrade na mieste v euro, ulica kde sa apartmán nachádza a telefonický kontakt na osobu zodpovednú za ubytovanie (niekedy to nie je samotný majiteľ apartmánu ale poverená osoba, zamestnanec alebo rodinný príslušník)

V prípade zrušenia rezervácie pred nástupom alebo pri nenastúpení na ubytovanie v dohodnutý deň podľa pokynou na vašom poukaze na ubytovanie (voucheri) sa uhradená časť z celkovej sumy ubytovania nevracia a nemáte nárok na žiadnu náhradu. *(celková suma ubytovania = celková cena rezervácie).

Pri storno rezervácie ubytovania (čo sa ešte nestalo) každý majiteľ apartmánu postupuje individuálne no v základe sa riadi zákonom, ktorý v zmysle legislatívy HR hovorí o storne pri ubytovaní na súkromí AK však viete, že váš pobyt nebude možný skúste najprv túto rezervaciu pred zrušením ponúknuť niekomu známemu, rodine či priateľom a až potom rušiť ubytovanie. Následne stačí nahlásiť iba zmenu mien hostí.

Citujem zákon (vlastný preklad) : „Súkromné ubytovanie“

1) V prípade zrušenia fixne potvrdenej rezervácie súkromného ubytovania, stornovacie poplatky sú nasledovné:

  1. za zrušenie rezervácie od uhradenia až do 30 dní pred začiatkom konzumácie služieb sa účtuje 15% z celkovej ceny rezervácie + manipulačný poplatok 15€
    b. za zrušenie rezervácie od 29 do15 dní pred začiatkom konzumácie služieb sa účtuje 50% z celkovej ceny rezervácie
    c. za zrušenie rezervácie od 14 do 8 dní pred začiatkom konzumácie služieb sa účtuje 80% z celkovej ceny rezervácie
    d. za zrušenie rezervácie od 7 do 0 dní pred začiatkom konzumácie služieb sa účtuje 100% z celkovej ceny rezervácie
    Cena sa vypočítava nasledovne: cena x počet nocí + príplatok za rezerváciu – tzv. rezervačný poplatok (majiteľ si vyhradzuje právo na individuálnu kalkuláciu a úpravu tohto poplatku).

do 7 nocí 105 € – 120 €
do 14 nocí 140 € – 160 € (aj v pripade 8 noci alebo 11 je rovnaký rezervačný poplatok, ktorý sa pripočítava k cene za ubytovanie)
– tento poplatok je nevratný

* v prípade zrušenia rezervácie – zrušenie rezervácie sa počíta podľa zákona Chorvátskej republiky.

Reklamačný poriadok

  1. Tento reklamačný poriadok upravuje spôsob a miesto reklamácie, postup pri riešení reklamácií.
    Spôsob vykonania storna zrušenia rezervácie upravujú rezervačné podmienky a obchodné podmienky. Preto je potrebné presne špecifikovať o čo má zákazník – klient – hosť presne záujem.
  2. Reklamácie sa vybavujú počas pracovného týždňa a doby v tej prevádzke, kde bola sprostredkovaná služba poskytnutá. Vždy písomne.

Pracovník na predaji – senior sales manager alebo junior salesforce nie je oprávnená osoba sa vyjadriť k stornu, reklamácii alebo zrušeniu rezervácie.

  1. K reklamácii je potrebné vždy písomne na email z ktorého Vám bol odoslaný voucher na ubytovanie – zaslať potrebné doklady a dôkazy o tom, že storno a zrušenie rezervácie je opodstatnené.
  2. O každej reklamácii sa vyhotoví zápis a každá reklamácia bude detailne preskúmaná.
  3. zástupca portálu ZAŽI VIR písomne oznámi zákazníkovi – klientovi – hosťovi – spôsob vybavenia reklamácie, a to najneskôr v lehote do 30 dní od uplatnenia reklamácie tj od doručenia emailu.

 Opätovne chceme zdôrazniť nasledovné:

V prípade zrušenia rezervácie pred nástupom na ubytovanie sa uhradená časť z celkovej sumy ubytovania nevracia (celková suma ubytovania = celková cena rezervácie).
Ak ste si vedomí, že váš pobyt nebude možný skúste najprv túto rezerváciu pred zrušením ponúknuť niekomu známemu, rodine či priateľom a až potom rušiť ubytovanie. Následne stačí nahlásiť iba zmenu mien hostí na email.

Rezerváciu je možné zrušiť – stornovať písomne (emailom) no uhradená záloha je nevratná.
Preto si pred uzatvorením rezervácie rozmyslite, či máte uzatvorené cestovné poistenie a poistenie storna ubytovania. Uhradením sumy vopred ako zálohy na ubytovanie ste súhlasili s našimi obchodnými a rezervačnými podmienkami.
Poistenie storna ubytovanie nie je v cene sprostredkovaného ubytovania cez portál – združenia majiteľov apartmánov na ZAŽI VIR.

V časti s názvom APARTMÁNY nájdete rôzne kategórie a možnosti ubytovania. Destinácia Vir medzi cestovateľmi je veľmi obľúbená.

Potrebujete pred rezerváciou pobytu viac informácií? Kontaktujte nás.

Naše priame ceny sú nižšie ako v agentúrach. Sú to ceny a rezervácie, ktoré sú priamo s majiteľmi apartmánov bez navýšenia. Blog zazivir.sk disponuje oprávnením v ich mene riešiť celú administratívu ohľadom zápisu a úhrady rezervácie ubytovania. Web Zaživir z tejto rezervácie finančne neprofituje.
Ceny nesmieme zverejniť pri opise ubytovania, pretože majitelia apartmánov sú viazaný zmluvami s agentúrami, kde sú sa písomne zaviazali, že cenu svojho ubytovania, ktorá je nižšia ako má agentúra nikde prostredníctvom internetu nebudú zverejňovať. 

Translate »