Kontakt

Miriam Kelečić

Vir, Croatia
HR, 23234

+385 99 282 2013

info@zazivir.sk

GDPR

7 + 8 =

Často kladené otázky

Ako si môžem zarezervovať apartmán?

Vyberte si apartmán, skontrolujte voľný termín a pošlite nám rezerváciu cez formulár. Pokiaľ vám neodpíšeme do 24h s potvrdením či nepotvrdením rezervácie. Kontaktujte nás prosím znova priamo cez e-mail. Je možné, že sa stala chyba v systéme.
Následne vám prídu informácie k platbe. Tým je vaše ubytovanie zarezervované.

Kedy mám zaplatiť zálohu? A kedy zvyšok?

Na zabezpečenie vašej rezervácie môže vlastník požiadať o platbu minimálne vo výške 30% z celkovej sumy za ubytovanie ako vklad priamo majiteľovi za  ubytovanie, ktoré sa nevracia v prípade zrušenia rezervácie, a zvyšných 70% po príchode na ubytovanie.

Kedy je check-in a check-out?

V posledný deň pobytu je hosť povinný opustiť ubytovacie zariadenie do 10:00 hodín, aby sa zabezpečil príjem ďalšieho hosťa od 14:00.

Môžem prísť na ubytovanie skôr/neskôr?

Check-in je najskôr od 14 hodín. V apartmáne môžu byť ešte prechádzajúci hostia. Tiež sa musí apartmán behom pár hodín upratať. Uložiť vašu batožinu skôr tiež nemôžeme. Prosíme o dodržiavanie. Neskorší check-in záleží na dohovore a vybranom apartmáne.

Ako môžem stornovať svoj pobyt? Aké sú poplatky?

Áno môžete. Stornujeme podľa Obchodných podmienok.

Môžete ubytovať aj môjho domáceho maznáčika?

V niektorých apartmánoch sú domáci miláčikovia povolení, v niektorých nie. Pokiaľ by ste chceli prísť s iným zvieraťom ako psom, napíšte nám to do poznámky v objednávke ubytovania. Spýtame sa majiteľov priamo na vášho maznáčika.

Je na Vire pitná voda? Počul som, že nie je.

Áno, na Vire je pitná voda. V niektorých častiach však ešte chýbajú vodovodné prípojky. Preto pri každom apartmáne máme informáciu o aktuálnom stave.

Môžem u vás platiť platobnou kartou?

Bohužiaľ túto možnosť neponúkame. Majitelia apartmánov sú poväčšinou staršie osoby, ktoré stále najviac dôverujú hotovosti.
Translate »