SVADBA NA OSTROVE VIR

.. Váš deň môže vyzerať úplne inak ..

Rozhodnite sa pre inú svadbu

Predstavte si svadbu úplne inú ako všetky ostatné, predstavte si rozprávkovú lokalitu a dokonalú kulisu pre romantické fotografie.

Na nás je aby sme pre Vás pripravili nezabudnuteľné a štýlovo vyzdobené miesto. Pracujeme s vlastným jedinečným konceptom, ktorí zaručuje skutočnú romantiku a je úplne odlišné od štandardnej svadobnej sály.

 Jedinečná romantická lokalita

Naša ponuka je vhodná pre malé svadby  s kapacitou do 20 osôb, ale zvládneme aj viac. Zabudnite na klasické svadobné siene a oslávte svoju svadbu na rozprávkovom mieste pri mori kde hudbou bude šum mora a cikády.

.. spoločne pri mori a zvuku cikád ..

Bohaté skúsenosti s organizovaním svadieb

Dlhoročné skúsenosti v segmente svadieb a cateringu všeobecne sú zárukou, že váš najdôležitejší deň v živote prebehne bezchybne. Čo vy nevidíte, my vidíme, vieme, čo treba zdôrazniť a čo je najdôležitejšie, aby zostali všetci prítomní potešení. Máme okolo seba iba profesionálov.

Gastronomická ponuka a zmysel pre detail

 Jedlo pripravované na mieste, domáce suroviny od lokálnych výrobcov a rozmanitá gastronomická ponuka uspokoja aj tých najnáročnejších gurmánov. Vieme, že organizovanie svadby je pre mladomanželov často stresujúce, preto prenechajte starostlivosť o všetky detaily výzdoby a jedla na náš skúsený tím.

čo môžete očakávať …

výhody svadby v Chorvátsku?

Svadba sa bude konať v bohatej atmosfére, vaše svadobné fotografie a spomienky budú nezabudnuteľné! Vaši hostia budú nadšení.

Ideálny čas na svadbu v Chorvátsku je v apríli, máji, septembri a októbri, ale všetko sa dá aj v strede sezóny. Akurát počítajte s tým, že budete atrakcia pre iných dovolenkárov!

Kvitnúce stredomorské kvety a rastliny, veľa zelene, slnečné dni.

V septembri a októbri je teplota mora rovnaká ako v lete. Vaši hostia môžu stráviť viac času na pobreží Jadranského mora.

Užite si more, prírodu, klímu a čistý vzduch.

dôležité je vedieť:

Pripomíname, že proces prípravy svadby si vyžaduje čas.

Preto nás prosím kontaktujte vopred. Minimálne  3-4 mesiace pred podujatím.

Táto organizácia zahŕňa nasledovné:

1. dohodnutie potrebných náležitostí / termín + počet osôb a potrebný zoznam dokumentov /

civilný sobáš a to

  • A/ na matrike B/ na pláži (fixne danej na ostrove VIR) – a to v dvoch variantach :

Symbolická matrikárka (obnovenie manželského sľubu) spraví obrad pekným príhovorom a dá symbolický doklad, že sú manželia, ale nie je to nič oficiálne ani právne uznané.

symbolická matrika si účtuje od 300 do 700 eur

* akreditáciu na symbolickú matrikárku v slovenskom jazyku vlastní aj pani Miriam Kelečić a jej cena je vo výške 350 € + DPH

Oficiálna matrika vydá skutočný úradný sobášny dokument, ktorý sa zapíše do matriky manželského páru a bude uznaný vo vašej krajine.

Oficiálna matrika závisí od mnohých položiek určených štátom, väčšinou sa však cena pohybuje od 1000 do 1500 €. 
Spolu s úradným matrikárom musí byť prítomný aj súdny tlmočník, ktorý je tiež platený a cena je podľa sadzobníku jednotlivého tlmočníka.

Plánovanie svadby

Svadobné plánovanie môže byť dosť vyčerpávajúce, takže naša úloha ako svadobného plánovača vám to uľahčí. Aj keď netušíte, ako a čo chcete, a aby vaša svadba dopadla skvelo, náš výnimočný zmysel pre detail a dlhoročné skúsenosti vám pomôžu na každom kroku.

Svadobné plánovanie zahŕňa rôzne oblasti … miesto, svadobný obrad, dekorácie a poskytovatelia služieb.

Všetko za vás sledujeme ako svadobný plánovač v Chorvátsku.

4. máme tu pre Vás aj možnosť zabezpečenia ubytovania pre novomanželov ale aj pre vašich hostí cez náš portál

5. dohodnutie tlmočníka na obrad    6. pohostenie a večera, čokoľvek čo   súvisí s organizáciou vašej svadby, je vyriešené po konzultácii s vami.

 

čo nezabudnúť …

 

Ku konečnej cene vašich nákladov svadby pri mori je potrebné zarátať nasledovné :

Oblečenie novomanželov, preprava na nami určené miesto

A/ matrika alebo   B/ pláž v nami určenom čase

Make-up a účes nevesty, úradne preklady dokumentov – tieto náklady a zabezpečenie sú čisto vaše náklady, ale toto všetko Vám vysvetlíme ak si vyberiete jeden z našich balíkov na kompletnú organizáciu Vašej svadby v Chorvátsku. 

tu Vám radi bezplatne pomôžeme a prikladáme vám konatkty na úradný preklad  – tj. zoznam prekladateľov na Slovensku nájdete na tejto stránke

https://www.uradnypreklad.com/

Služba plánovania svadby zahŕňa:

Vytvorenie plánu rozpočtu a trvalá aktualizácia

Tvorba individuálneho rozvrhu ako prehľadu a plánovacie kroky

Priebežná koordinácia počas plánovacieho obdobia v cca. 3 – 4 plánovacie stretnutia (osobne alebo prostredníctvom videohovorov), ako aj neobmedzené telefonovanie a emailová korešpondencia

Návrhy na minimálne 3-5 svadobných miest s overenou dostupnosťou podľa vašich želaní a špecifikácií

Čistá kreativita pri tvorbe a realizácii individuálneho konceptu dekorácie a prezentácie našich nápadov 

Návrhy najlepších servisných partnerov a poskytovateľov služieb pre vašu svadbu vrátane cenovej ponuky 

Rezervácia a koordinácia všetkých vybraných poskytovateľov služieb pre realizáciu Vašej svadby

Prebiehajúce dohody so všetkými vašimi poskytovateľmi svadobných služieb a miestom svadby počas celého plánovacieho obdobia

Precízny denný plán ako základ pre všetkých servisných partnerov a na ňom založené predbežné pokyny

 

Váš nezabudnuteľný deň môžete zažiť práve s nami ...

zbierajte zážitky nie veci ...

Často rezervované služby:

Miesto/miesto (miesto večere/miesto obradu)

Stravovanie

Symbolický svadobný obrad úradník, úradný matrikár alebo kostol

Fotograf

Videotvorca

Hudba (DJ, saxofón, husle, harfa, kapela, spevák…)

Osvetlenie

Dekorácie

Kaderník

Make up umelec

Koláč a sladkosti

Oblečenie

Súčasťou služby plánovania svadby je aj koordinácia v deň svadby, kontakt na mieste pre hostí a poskytovateľov služieb nenápadne ťaháme za nitky v zákulisí.

Postaráme sa o koordináciu všetkých predajcov aj svadobčanov, zabezpečíme, aby všetko prebehlo v poriadku a podľa harmonogramu, a vyriešime nepredvídateľné situácie.

Koordinačné služby zahŕňajú:

Servis na mieste počas dňa – pre všetky úlohy, vďaka ktorým bude váš veľký deň dokonalý

Vytvorený  denný plán pre vás a všetkých poskytovateľov služieb – aby každý vedel o svojom záväzku vo váš svadobný deň

Koordinácia týchto časov s miestom a poskytovateľov služieb

Koordinácia všetkých procesov vo svadobný deň tak, aby všetko prebehlo bez problémov

Inštruktáž a podpora všetkých servisných partnerov ako DJ, fotograf, kapela, dekorácia atď.

Kontrola prestretého stola pred príchodom hostí

Kontaktná osoba pre všetkých poskytovateľov služieb, aby ste si svoj veľký deň užili v pokoji

Koordinácia v trvaní 10 pracovných hodín

naše balíky

Mikro svadby 2 – 20 ľudí  1700 € + DPH

Malé svadby 20-50 ľudí 2500 € + DPH

Veľké svadby 50-100 ľudí 3000 € + DPH

 XL svadby nad 100 osôb 3500 € + DPH

Kontakt

[email protected]  

+ 385 99 282 2013 

Ana & Miriam

sprostredkovanie služby – tj kompletnej organizácie svadby prostredníctvom portálu zaži Vir

Na výber sú dve varianty

A/ cena za preposlanie kontaktu na svadobnú agentúru a Vaša vlastná komunikácia v anglickom jazyku 

B/ v cene je zahrnutá komplet jazyková podpora počas celého procesu v slovenskom jazyku 

*pre detaily nás kontaktujte 

*

Translate »